dinsdag 27 juni 2006

CuliBlog wordt Culi-Blog

Ook ik ontving, net als Onno Kleyn, een e-mail bericht (in m'n spam box ;-) van Debra van culiblog.org. Zij meldt mij dat er verwarring is ontstaan doordat ik gebruik maak van de naam Caspar's CuliBlog. Zij vraagt mij om het woord CuliBlog niet meer op mijn Blog te gebruiken. Aangezien mijn juristen op vakantie zijn, zal ik dit maar gewoon aanpassen.
Dit is vanaf nu dus Caspar's Culi-Blog.

Er verandert dus weinig omdat dit gewoon te vinden blijft op http://roelensteijn.blogspot.com/

Ik hoop dat ik wel gewoon Caspar mag blijven gebruiken aangezien dit ook een plaats in de VS, een software bedrijf, een web-designer, een statistische database en niet te vergeten één van de drie wijzen uit het oosten is.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

je vergeet er een! wat dacht je van "het kleine spookje"!!???

Anoniem zei

Dank u vriendelijk. Ik stel het erg op prijs. Echt.

Anoniem zei

Toen ik het bericht van Onno Kleyn las dacht ik al meteen 'hé, Caspar heeft toch ook een culiBlog', maar ik zie dat jij er nu ook iets aan gedaan hebt (moeten doen). Maar tenminste wel de B behouden.