woensdag 25 januari 2006

Proefpakket


Eind vorige week las ik een leuk berichtje op de
~Dining & Wining~ web log van Chef Tony. Tony bood aan om CuliBloggers een testpakketje te sturen met Italiaanse producten. Voorwaarde voor meedoen is dat je producten gebruikt om iets lekkers mee te kokkerellen en een recensie er over op je weblog zet. In het pakket zit Olio de Oliva 'extra virgine', wat potjes crema di rucola en di basilico, wat pesto, pak handgemaakte spagetti, linguine en tagliatelle, fles vinaigrette, wat flesjes kruiden, nou dat is wel genoeg denk ik.

Gelukkig ben ik net op tijd mijn weblog gestart, en dus mag ik ook meedoen.

Laat het pakket maar komen!

Caspar

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed idee dat pakket, ik krijg er ook één. Nog beter idee om dan maar meteen een weblog te beginnen!Steeds meer goede ideen op de weblogs.
Succes!

Anoniem zei

Hallo Casper, het pakketje staat klaar om verstuurd te worden. In mijn uitpuilende mailbox kan ik helaas jouw adres niet meer vinden. Kan je mij deze vandaag mailen?

Dank en groet

Aldo