woensdag 15 februari 2006

Het Proefpakket is binnen


Eind januari melde ik mij aan op voor de Proeverij van Chef Tony van de ~Dining & Wining~ weblog. Vandaag ontving ik de (enorme) doos.

We hebben hem meteen uitgepakt en bekeken wat er in zat.
Van het merk Inpetto:
- Vinagre Albariño y Limon – witte wijnazijn van Albariño druiven met citroen
- Olio di Oliva Extra Virgine - Olijfolie
- Tagliatelle Ai Funghi Porcini Specialita – Pasta met Eekhoorntjesbrood
- Salsina Ligure – Ligurische saus (volgens mij een Pesto van gedroogde tomaten)
- Pesto di Ortica – pesto van brandnetel
- Confettura di Pomodori Verdi – Groene tomaten confiture
- Himbeere – Frambozen jam
- Caffe – Een blik espresso koffie bonen
- Cappuccino liqueur - Mmmm

Er zat één afwijkend product bij. Dit was een pakje Spaanse koffie bonen van het merk Ibiza

De producten van Impetto hebben een mooie uitstraling. De afbeelding doet erg denken aan een Maria en geeft het hele pakket een hoog kerstpakket gevoel. (iets wat mijn vriendin wel fijn vond aangezien zij dit jaar alleen maar een foeilelijke elektrische pizza opwarmpan heeft gekregen)

Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit. Ik ga er eens rustig over
nadenken wat ik hiermee voor lekkers kan gaan maken. De bonen moeten nog even wachten. Ik wil wel een nieuwe espresso apparaat dat ook bonen kan malen, maar ik moet mijn vriendin nog even overtuigen van het nut hiervan. Anders moet ik echt een koffiemolen gaan lenen.

Geen opmerkingen: