zaterdag 18 februari 2006

Eerste recensie Inpetto


Vandaag heb ik de eerste drie producten uit het proefpakket getest.
Bij het wijntje vooraf hebben we een beetje van de extra vergine olijfolie op een schaaltje gegoten. Dan doe je een beetje grof zeezout er over en dept een stukje vers brood er in.
De smaak is, eerst zonder zout, zeer mild. Ik houd zelf van een wat meer kruidige olie. Met wat zeezout er in is het een lekker hapje vooraf. Morgen ga ik er ook nog even een mayonaise van maken, dat past goed bij de milde smaak.

Daarna heb ik een in rode wijn gestoofde hazenrugfilet gemaakt met de groene tomaten confiture erbij en de Porcini Tagliatelle. Zo uit het pakje vind ik de pasta niet zo aantrekkelijk. De kleur is grauw en het heeft geen geur. Tijdens het koken komt de heerlijke paddestoelen geur vrij en kijk ik al uit naar het resultaat. Helaas smaakte de pasta alleen naar pasta. Bij de hazenrug heb ik de Confettura di Pomodori Verdi geserveerd. Deze was lekker. De zuur-zoete smaak paste goed bij de wild smaak van de haas.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Inmiddels staan er ook recepten vermeld op www.diningandwining.typepad.com/delicous_cuisine.

Hartelijke groet,

Aldo

Anoniem zei

Leuk dat jij je intussen ook op het pretpakket gestort hebt! Ik ben ook begonnen met de eerste recensies op http://koken.blogo.nl/?WEBLOG/868